mspjossanlinnea

Alla inlägg under augusti 2011

D.R

Av Jossan & Linni ;D - 30 augusti 2011 15:58

 

& dagens rum äääääääärrrrrr... xD

  Ellen787s vardagsrum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!   

Det är ju supersnyggt!!

 

Av Jossan & Linni ;D - 30 augusti 2011 15:40

  

Azzå, vi började verkligen asgarva när vi dåg detta:

  De kan ju nt stava!!!!!!!!!   

Det stavas ju "moviestar" & nt "movistar"!!   

Så ni som jobbar på MSP kanske borde gå om skolan.. (Skoja bara!)   

 

Av Jossan & Linni ;D - 30 augusti 2011 15:12

     Liiiiite konstiga hudfärger va??

En av dem ser nästan helt gul ut ju!!!   

 

Av Jossan & Linni ;D - 29 augusti 2011 15:57

 

Kitty

Söndag 28 aug 17:37

Kan ni inte ta bild på er i IRL jag vill veta hur ni set ut
/Kitty

Svar: Kanske det ^^

Jag måste bara fråga Linnéa* först.. ;)











 

Av Jossan & Linni ;D - 29 augusti 2011 15:35

  

Detta upptäckte jag nyss:

Vad tycker ni??? Jag tycker att det är jättebra, då behöver man ju nt gå till sitt rum hela tiden!!!

 

Av Jossan & Linni ;D - 29 augusti 2011 15:10

Detta såg jag när jag skulle logga in på Linnéa*s moviestar (vi har gett varandra våra lösenord):

  Hon har ju nt skrivit så!!!!!

Vem f*n är det som har hackat henne???!!!

Detta är till den som har gjort det:   

& det står ju att man INTE får prata om 6, men de har ju sagt ordet själva, ÄGD!!! xD

Så fort hon får logga in igen så ska vi byta lösenord, för vi vill väl nt att hon ska försvinna föralltid??

 

Av Jossan & Linni ;D - 29 augusti 2011 15:02

Kolla in detta:

  Jag är i lvl 10!!!!!!!   

Nu hoppas jag att jag kommer till lvl 11 snart.. x)

 


Av Jossan & Linni ;D - 28 augusti 2011 14:38

Hej alla bloggläsare!!!

Jossan* levlar snart..

Snälla hjälp henne!!!

Hon är så här nära:


 

Så snälla jag ber precis ALLA om

hjälp att ge henne auto!!

& en sak till:

om ni hjälper henne

kommer ni med på våran blogg!!

Så kommer ni hjälpa henne?

Då skulle hon bli jätte glad.

Ps:Ni får gärna hjälpa mig också!!! xD.

 


Presentation!!


Tjenamors!!!
Välkomna till våran blogg!! ;)
Här kommer vi att skriva om våra MovieStarPlanet-liv men även om våra IRL-liv (med bilder från MSP) !
Så det är bara att läsa & njuuuuta!!!! 8D

Frågerutan!

7 besvarade frågor

Omröstning !

Hur ofta är du inne på MSP? (:
 Jag har inte MSP D:
 Jag har MSP, men är aldrig innne
 När jag har tid
 Nästan aldrig
 En gång i månaden
 En gång i veckan
 Typ varannan dag x)
 Varje dag ^^
 Varje minut
 Varje sekund!! O_O
 Det är ganska olika...

Gästboken!!

Kategorier

Husdjurs Hörnan!!

Här är våra husdjur på MSP:   

Linnéa*s hund...

 

...& Jossan*s boonies!!

  Sööta va????

Det tycker vi iaf!!   

 

TheAnimalLovers

Det här är en Moviestar som vi två har med en kompis IRL!!

  Som ni kanske såg så heter den TheAnimalLovers.

Lägg till henne som vän!

Vi ska föröka att köpa minst

10-20 husdjur på denna moviestar! Vi har bara ett nu, men samlar sc till måååånga mer!! 8D

 

Horses0

Det här är Jossan*s andra gubbe som hon har med en IRL-kompis (som även är Linnéa*s vän) :   

  & det här är hennes boonie Mulle som älskar muffins!!

 

Visst é han gullig??

& vet ni vad?

På Horses0s Moviestar finns det en hel serie med humor-artbooks med Mulle!

  Titta, skratta, älska & kommentera!!!!   

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards