mspjossanlinnea

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jossan & Linni ;D - 31 oktober 2011 10:15

Kolla in detta:

 

Japp, ni såg rätt! 8D

Nu kan man tävla med ArtBooks!!

Men priserna var inte så intresanta.. 1:a priset är inte ens VIP i en vecka! På filmerna är det ju 1 vecka på 2:a platsen!

Men pokalerna är de snyggaste av alla iaf!!!!  

Nu kan jag börja tävla med både looks & ArtBooks, ibland med filmer oxå!!!! ^^

   

Av Jossan & Linni ;D - 31 oktober 2011 10:01

Haj på daj! 8D

Jag var inne i klädaffären igår & skapade 2 lookar. Nu är de på min ö-lista!

Så här ser den första ut:

 

Skorna & accesoarerna har jag redan, så jag behöver bara köpa brallorna, tröjan & håret, men det är liiite dyrt...   

Så här ser nästa look ut:

 

Ganska lite saker, men det ända som jag har här är ögonfransarna, så det blir ganska dyrt...

Ett STORT tack till er som hjälper mig att tjäna sc & ger mig presenter! Men det är ju INGEN som ger presenter längre....  

Så kom ihåg att:

   

 

Av Jossan & Linni ;D - 26 oktober 2011 15:33

Hajj!

Nu är det är nytt SUPERDUPERBRA tema!!

 

Jag bara ÄLSKAR halloween så j*vla mkt!!!!   

Jag ska vara en djävul   , vad ska ni va??

Men nu ska vi prata om temat!

Det finns massa animeringar & ganska många kläder. Min favvo animering är när man kliver upp ur en kista! Jag kommer att använda gamla kläder &animeringar eftersom jag redan her det. Men jag behöver en klänning för 350 & ett hår för 500..... HJÄLP!!!!????

Men iaf, temat får defenitivt betyget 5 / 5 !


& det är mer nytt:

 

Bakgrunde é ändrad, sååååå himla snyggt & coolt!!!! :D

Men hoppas att de tar bort den när halloween är över.. xD

 

Av Jossan & Linni ;D - 25 oktober 2011 07:01

Heej !

Lite försenat inlägg kanske.. Men datan har laggat så jag har inte kunnat blogga..

Men nu går det!!  

Men låt oss komma till saken..

...Det finns klubbar på MSP!!!

Men det är VIP att starta en klubb, så Linnéa*, kan nt göra det...  

..Men hon kan iaf gå med i klubbar!

Jag har startat en klubb, den heter   ♥ Vi som älskar hästar ♥

Gå med i den, plz!!!!!

 

   

   

Av Jossan & Linni ;D - 21 oktober 2011 07:23

Hej...

Sorry för dålig bloggning, man har nt haft tid!!   

Men nu kommer vi till saken..

..Det är nytt tema!!!!!!

 

Jag gillar temat jättemkt!!

Kläderna & animeringarna äger!!!! :D

   


Av Jossan & Linni ;D - 18 oktober 2011 06:31


...Så såg jag det här...

  

...Msp är ändrat, IGEN!!   

Animerings, husdjurs & ansiktsbilderna ser annorlunda ut, + att det är fulare! O_O

Men det finns nya uppdrag!!!!! & när man har uppdrags-rutan uppe kommer det att lysa blått runt din moviestar! Snyggt? Svar: Jaaa!!! Jag har gjort de, & de är jättelätta, fast med stavfel, som vanligt... xD


& det är meer!! 8D

 

Den här saken kmr upp i rum & chatrum, det är en inbjudningsgrej! Man kan bjuda in sina online vänner till rum osv.

När man klickar på den så kommer alla online-vännerna upp.

 

& i chatrummen finns även den här:

 

Man kan vinka, hoppa, dansa & använda sina egna animeringar såklart!!

& när man ska lägga in ngt i sitt rum så ser det ut såhär:

 

VIP-sakerna är VIP markerade!

Hoppas inte att detta kommer hända:

1.Man har varit VIP & köpt snygga VIP saker till sitt rum.

2.VIP-et går ut (  ).

3. Man får nt ha sina VIP saker i sitt rum!!! D:

Det vore ju helt fruktansvärt, inte sant?????!!!!!!!!!

Men det som lyser runt sakerna man har i rummet är snyggt iaf!!! 8D

 

Av Jossan & Linni ;D - 17 oktober 2011 07:21

Tja!

Förlåt för försenat inlägg, jag lovade ju att göra det i söndags, men har nt hunnit..

Men här är autosarna iaf!!  

Mina...

         

...& Linnéa*s:

 

& vi lovade även att den som gav mest skulle bli veckans moviestar!!

& vi hade 2 st som gav 2 auto, men den ena va jag (xD) så det blir ju ntjag förstås!!!!

Men iaf...

... Veckans moviestar är...

*Trummvirvel*  

    

Snyggsofie1327!!!!!! Grattis!!!

   

Av Jossan & Linni ;D - 14 oktober 2011 19:36

Hej!!

Nu är det nya temat här igen....

....& så här ser det ut:

  Jag gillar temat, för kläderna är ganska snygga (en del iaf).

Jag gjorde en snygg look till temat, men den kostar typ 2000 sc, & jag har bara 13....   

Kan man kanske få lite hjälp? Ni kan t.ex se mina 30 kortisar (& tjäna 300 sc) elr se min senaste serie (då får du bara 50 sc men det är värt det xD) !!! Så snälla hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!   

Tack på förhand! ;D

 

Presentation!!


Tjenamors!!!
Välkomna till våran blogg!! ;)
Här kommer vi att skriva om våra MovieStarPlanet-liv men även om våra IRL-liv (med bilder från MSP) !
Så det är bara att läsa & njuuuuta!!!! 8D

Frågerutan!

7 besvarade frågor

Omröstning !

Hur ofta är du inne på MSP? (:
 Jag har inte MSP D:
 Jag har MSP, men är aldrig innne
 När jag har tid
 Nästan aldrig
 En gång i månaden
 En gång i veckan
 Typ varannan dag x)
 Varje dag ^^
 Varje minut
 Varje sekund!! O_O
 Det är ganska olika...

Gästboken!!

Kategorier

Husdjurs Hörnan!!

Här är våra husdjur på MSP:   

Linnéa*s hund...

 

...& Jossan*s boonies!!

  Sööta va????

Det tycker vi iaf!!   

 

TheAnimalLovers

Det här är en Moviestar som vi två har med en kompis IRL!!

  Som ni kanske såg så heter den TheAnimalLovers.

Lägg till henne som vän!

Vi ska föröka att köpa minst

10-20 husdjur på denna moviestar! Vi har bara ett nu, men samlar sc till måååånga mer!! 8D

 

Horses0

Det här är Jossan*s andra gubbe som hon har med en IRL-kompis (som även är Linnéa*s vän) :   

  & det här är hennes boonie Mulle som älskar muffins!!

 

Visst é han gullig??

& vet ni vad?

På Horses0s Moviestar finns det en hel serie med humor-artbooks med Mulle!

  Titta, skratta, älska & kommentera!!!!   

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards